ashion? ?(8?????Meagan Good? ????? ?? ???Rating: 4.0 (226 Ratings)??1 Grab Today. 5958 Total Grabs. ??????
Preview?? | ??Get the Code?? ?? ?????Elke? ????? ?? ???Rating: 3.7 (446 Ratings)??1 Grab Today. 10023 Total Grabs. ??????Preview?? | ??Get the Code?? ?? ??hristian Bale? ????? ?? ??? BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS ?

Isnin, 10 Ogos 2009

- SABUN AMOOREA-






AMOOREA Beauty Bar adalah sabun tulin dan 100% semulajadi , selamat dan efektif , 100% di import dari Europe yang berfungsi sebagai " cleansing" , "toner" dan "moisturiser" untuk menjadikan kulit lebih lembut dan muda. Kaya dengan kombinasi Microalgae ( Hm-a) , " Heilmoor Clay" , Tumbuhan Licorice dan Ekstraks Tea Tree Leaf.




ADAKAH ANDA??????
>Menghadapi Masalah Jerawat



>Ingin Mengurangkan Bintik Hitam



>Merawat Jeragat



>Kulit Kering atau Berminyak


>Ingin Mengecilkan Liang-liang Pori di Muka


>Ingin Menghilangkan Eye Bag


>Ingin Menjadikan Kulit Muka Halus , Tona Sekata dan Cerah


>Merawat Penyakit Kulit seperti Ekzema



AMOOREA The Real Moor Beauty Bar adalah tulin dan 100% semulajadi. Ia mengandungi 100% bahan-bahan yang diimport dari Eropah. AMOOREA The Real Moor Beauty Bar sesuai untuk kegunaan harian dan sesuai untuk semua jenis kulit. AMOOREA The Real Moor Beauty Bar akan membersih, menyegar dan melembabkan kulit untuk mendapatkan kulit yang segar dan berseri. AMOOREA The Real Moor Beauty Bar mengandungi kandungan aktif seperti "Syndet" , "Fresh Water Microalgae" , "Heilmoor Clay", "Licorice Extract" dan "Tea Tree Leaf Extract





Kekal Semulajadi , Kekal Gembira , Tanpa Ubatan , Tanpa Suntikan , Memang 100% Semula Jadi Selamat & BerkesanKini anda tidap perlu lagi pakai pembersih , pencerah dan pelembut kulit kerana Amoorea Real Beauty Bar dapat memainkan fungsinya sebagai pembersih , pencerah dan pelembut serta ianya 100% semulajadi.


AMOOREA sesuai untuk semua jenis kulit: Kulit Berminyak , sensetif , kering normal , jerawat , bersisik , berparut dan sebagainya. Malah sangat sesuai untuk kulit bayi terutamanya yang mempunyai masalah enzema.AMOOREA juga berkesan untuk menghilangkan kehitaman dicelah peha dan ketiak. Kelemumur dan rambut gugur pasti dapat diatasi. Ini adalah kerana Amoorea ini bertindak menyahtoksik , membersih , mengawal pH , mencerah secara semulajadi , menghalus dan mengurangkan parut. Kulit anda akan kelihatan berseri-seri selepas mengamalkannya.


KINI ANDA BOLEH LAKUKAN DENGAN AMOOREA ,ANDA TIDAK PERLU LAGI PAKAI CLEANSING dan TONERapabila telah menggunakan Amoorea










sabun amoorea: $42..

0 ulasan: